Roller do twarzy

Roller do twarzy

Ponad rok temu, robiąc zakupy w mojej ulubionej drogerii Pigment, natrafiłam na rollery. Wtedy, jak nigdy w życiu, podjęłam ekspresową decyzję. Wzięłam roller do twarzy leżący tuż obok kasy i dorzuciłam go do moich zakupów. Bez większego zastanowienia, zdecydowałam się na zakup tego gadżetu.

Moja decyzja prawdopodobnie była spowodowana tym, że kilka dni przed, zagłębiałam się w temat, czytając o właściwościach i zastosowaniu. Z jednej strony myślałam, że te zachwyty są przesadne, lecz z drugiej, jakaś część mnie chciała spróbować tego na własnej skórze. Myślałam, że będzie to kolejna rzecz która, będzie leżeć i ładnie wyglądać. Otóż nie. Spróbowałam i dzisiaj to ja będę tą sobą zachwalającą roller.

Zacznijmy od tego czym jest, jak go stosować i do czego tak naprawdę służy roller. Roller wykonany jest z kamieni szlachetnych. Najczęściej spotkać się możemy z jadeitem, tak zwanym „kamieniem młodości”, lub z kwarcem - „kamień miłości”. Oprócz właściwości „magicznych”, które są przypisywane tym minerałom wywodzące się z wierzeń, nie ma to większego znaczenia.

Przed użyciem należy go odpowiednio schłodzić, a następnie przystąpić do etapu rolowania. Należy zwracać uwagę w jakim kierunku wykonujemy nasze ruchy, ponieważ gdy robimy to poprawnie pozbywamy się nadmiaru zalegającej limfy – działanie drenujące. Warto go stosować w codziennej pielęgnacji, gdyż zwiększa on poziom wchłanialności substancji z kosmetyków, a oprócz tego roller poprawia nasze krążenie skóry. Oprócz tego zimno kamienia sprawia, że zmniejszaj się widoczność porów, a skóra zyskuje zdrowszy koloryt. Co najważniejsze po użyciu odczuwamy odprężoną, zrelaksowaną skórę twarzy, z której zniknęło całe napięcie i wszystkie emocje zebrane w ciągu dnia.

Czy warto zdecydować się na zakup? Moim zdaniem TAK. Jest to jednak bardzo indywidualna kwestia, ponieważ nie dla każdego wyżej wymienione cechy i właściwości jakie może dać nam roller będą wystarczającą kartą przetargową skłaniającą do zakupu. Jeśli jednak nawet jedna z wymienionych rzeczy Cię zainteresowała, spróbuj.


Veganation, roller
Veganation, roller


P.


Komentarze

Popularne posty