The Ordinary




Cześć! Dzisiaj chciałbym Was zapoznać z marką kosmetyków The Ordinary, która stworzyła niemal niemożliwe połączenie – doskonały skład i bardzo niskie ceny. Poznałem produkt tej marki kilka miesięcy temu i cały czas do niej powracam. Moim faworytem jest tzw. krwawy peeling. Z doświadczenia wiem, że próba zakupu tego produktu to niemal polowanie. Ich towary są bardzo rozchwytywane. Polecam więc, jeżeli nadarzy się okazja, nie zastanawiaj się tylko wróć z produktem do domu. 😊




Zastanawia Was pewnie fakt skąd taki zachwyt tą marką i dlaczego tysiące osób czeka na pojawienie się konkretnych produktów. Przecież kosmetyków w drogeriach jest mnóstwo. Czyż nie dałoby się zastąpić danego produktu podobnym artykułem innej marki? Otóż nie. Dlaczego? Przede wszystkim ze względu na ich skład. Receptury tych kosmetyków są idealne w swojej prostocie, a co najważniejsze są wegańskie. Ich receptury są bardzo proste. Można powiedzieć, że wykluczono wszystkie „zapychacze” dla naszej skóry i oczywiście alkohol. Daje to gwarancję na minimalne ryzyko podrażnień.

Również bardzo istotną kwestią, o której już wcześniej wspomniałem, są niskie ceny kosmetyków. Za bardzo dobry skład płacimy bardzo przystępną cenę. Ceny są zależne od produktu oraz pojemności. Koszt najpopularniejszych produktów tej marki to średnio 30 zł. Jesteście je w stanie dostać w wybranych drogeriach takich jak Dogulas, Pigment, bądź na stronie Daciem, gdzie produkty kupimy bezpośrednio od producenta.

Jeżeli chodzi o moją rekomendację to chciałbym, przede wszystkim wspomnieć o działaniu. Regularnie stosuję krwawy peeling, który pomógł mojej skórze uporać się z problemami. Dotyk mojej skóry po jego wykonaniu jest nie do opisania. Zalecam jednak przed użyciem zapoznać się z zaleceniami użycia oraz przeciwskazaniami, aby uniknąć podrażnień.

 

Oprócz tego zerknijcie na ich opakowania. Cieszą oko swoją prostotą i minimalizmem. Bez kolorów bez zdobień, po prostu biała etykieta czarne logo i napisy. Czyż to połączenie nie wygląda cudownie? A my przecież uwielbiamy ładne rzeczy!

Mam nadzieję, że przekonałem Cię i skusisz się na zakup produktu tej marki. Naprawdę warto spróbować!



D.

Komentarze

Popularne posty